Vraag

CAZ 2

  • 25 February 2020
  • 17 reacties
  • 619 Bekeken

Goedenavond,

Krijgen we ook toegang tot dit kanaal in Brussel ?

In een artikel gepubliceerd op uw website hebben we het alleen over Vlaanderen ?

Dank u.


17 reacties

Reputatie 6
Badge +2

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html

Op bovenstaande link vind je alle zenders aanwezig in de drie regio’s, dus ook in Brussel.

 

die staat toch niet in de lijst van Brussel

Reputatie 6
Badge +2

Daar kan ik ook niet veel aan doen hé!

Als die er niet in staat zal hij in Brussel niet gegeven worden. Of is de lijst van Proximus niet helemaal aktueel. 

Er bestaat ook zo iets als een TV Gids via de afstandsbediening. 

 

Was wat ik eigenlijk bedoelde dat die in die lijsten nog niet zal te vinden is, aangezien deze maar start op 2 maart .

Reputatie 7
Badge +3

Hierbij meer info:

https://www.proximus.be/pickx/nl/2021594/nieuwe-seriezender-caz-2-vervangt-vanaf-2-maart-vtm-kids-jr

 

Reputatie 5

Ik vind caz 2 niet terug in de pickx app.

even bij mij gekeken en staat er tussen 

 

Reputatie 5

Ik zie dat toch niet staan. npo zenders zie ik ook niet. Via de website van pickx zie ik ze wel staan maar wanneer ik inlog verdwijnen ze.

Reputatie 6
Badge +3

@Jamo en @Martin  De Proximus app of via de website biedt enkel maar dezelfde zenders aan, die je ook op jouw decoder kan bekijken. 

@familievandesype je bedoelt toch niet alle zenders die op je decoder te zien zijn, zijn te zien via proximus pickx!

@Jamo  ik heb het inderdaad gecontroleerd via de webversie van Proximus pickx en heb kunnen kijken ook

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Ik bedoelde enkel maar de zenders waar er een overeenkomst mee is. Het klopt dat ik dit niet gezegd had in mijn vorige reactie. Bedankt voor de terechtwijzing. 

krijg je nog altijd “bad request ...” bij het openen van topics?

Reputatie 5

IK heb de vraag gesteld via chat en de zender caz2 is niet beschikbaar bij epic combo light. Caz2 zit blijkbaar niet bij de  de 23 populairste nationale kanalen die epic combo light aanbied.

Ja inderdaad epic combo is een buitenbeentje bij manier van spreken!

Maar Proximus zou dan op hun zenderlijst waar ze naartoe verwijzen, ook moeten vermelden/markeren, welke zenders al dan niet bij epic combo te zien zijn!

en dan heb je nog eens epic light daar zal het dan ook weer anders zijn!

Reputatie 6
Badge +3

Het begint een echt soep te worden met al die verschillende packs. Bovendien is voor epic nog een aparte website. Voor de toch aanzienlijke prijs heb je bij light geen recht op een decoder. Op standaard pagina van de zenders vind je niet terug welke zenders te bekijken zijn, daar moet je surfen naar de aparte website. Klantvriendelijk is anders. 

Als ze in hiun zenderlijst dit aanpassen zoals ze nu al aanduidingen geven wat er in bepaalde packs of in pickx te zien is dan zou het meer overzichtelijk zijn en moet je niet meer naar verschillende pagina’s surfen om dit allemaal terug te vinden.

Reputatie 5

Kan caz 2 niet in de plaats van één van de Franstalige zenders komen? Of gewoon toevoegen aub.

mvg

Reageer