Onder my prox kan ik nergens het boeket multi nl terugvinden om te deactiveren.
Graag zou ik overstappen naar de m&s pas. deze heb ik al wel geactiveerd.
Waar kan ik deze multi nl afzetten/deactiveren?
mvg.
of via privébericht vragen als het je niet lukt >> klik hier
of via de decoder zelf denk ik is het ook mogelijk
/quote]
Via de decoder annuleren kan al een tijd niet meer, weet ik uit ervaring: als je op annuleren drukt, kom je terug op de vorige pagina. Bevestigd door de klantendienst. Activeren gaat wel.
Dus annuleren via myproximus of klantendienst (werkt prima) of privébericht.
Maar in dit geval:
Gezien andy_037 dit boeket niet kan terug vinden in myproximus? Zou het kunnen dat andy_037 nog een oud pack Maxi heeft met het boeket Multi nl inbegrepen. Kan je dat zomaar deactiveren? Ik dacht het niet.
via MyProximus zou het normaal ook moeten lukken om TV bundels aan te passen.
Als je wilt dat wij opvolgen, gelieve dan je profielgegevens zo goed mogelijk in te vullen.
Groeten,
Tina
Dag Geert,
Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt waarvan je het dossiernummer terugvindt in je profielgegevens onder "ticket".
Een dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.
Groetjes,
Antonella
Kan iemand een duiden welke zenders allemaal in die pakket zitten. Vroeger hadden wij 3 eurosportkanalen en blijkbaar schieten er maar 2 meer over. Of zou dit te maken hebben met het pauzeren van mijn voetbalkanalen?
Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus
Groetjes,
Antonella
Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus
Groetjes,
Antonella
MultiNL staat daar niet tussen.
Groetjes,
Antonella
Â
Groetjes,
Antonella
Â
Sorry dan heb ik erover gekeken. Ik zag het echt niet staan.
Kan dit bij ons dan eens stopgezet worden. Ik heb dit al eens via de Proximus winkel laten stoppen maar dit is blijkbaar niet doorgevoerd. Alvast bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.