Vraag

Blokjes

  • 19 November 2023
  • 82 reacties
  • 1131 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Pickx tv met 2 V7 boxen. Heeft 10 maanden goed gewerkt, nu iedere avond blokjes. Internetsnelheid 58 mb/s. Voor 20h NOOIT problemen. Tijdens de dag al meermaals 5 streams tegelijk laten lopen (2 x V7 box + laptop + tablet + mediaspeler) geen enkel probleem. s’Avonds alleen de 2 V7 boxen. Al uren gechat met Proximus. Tientallen keren alles gereset en getest. Technieker is al langs geweest. Ondertussen al de derde nieuwe modem. Alles zonder resultaat. Ben aan een logboek begonnen. Problemen lijken vooral voor te komen bij druk bekeken programma’s. Domme vraag, kan het zoiets zijn dat de Proximus servers dan “verzuipen”. Ten einde raad.


82 reacties

je krijgt blijkbaar nog de menu’s te zien van je oude bbox3 en niet van je nieuwe internet box (bbox4)

Dan zal je verder moeten afwachten tot een PX moderator hier je bericht oppikt om dit verder te laten onderzoeken.

Reputatie 7
Badge +4

@ldb01 Ik heb een aanpassing gedaan in je profiel. Kan je eens bekijken of je nu wel aan de instellingen van je modem kan ? 

Meer info over de internetbox en hoe je hem kan beheren vind je hier

Reputatie 2
Badge

Neen. Printscreen nog altijd zoals in vorig bericht.

Reputatie 7
Badge +4

@ldb01 Ondertussen gezien dat je internetbox nog niet geregistreerd is in 1 programma waar dit ook nog nodig is. Er is een ticket opgemaakt om dit aan te passen. Zodra dit gebeurd is, zal je modem wel zichtbaar zijn in My Proximus.

Onze excuses voor het ongemak. 

Reputatie 2
Badge

05.03.24 De modem is nog altijd niet zichtbaar in My Proximus.

Reputatie 7
Badge +4

@ldb01 Mijn excuses dat het wat langer aansleept. Mijn collega @tina.b is het nodige hiervoor aan het doen. 

 

Reputatie 7
Badge +4

@ldb01 Normaalgezien zou dit nu in orde moeten zijn. Het kan zijn dat het nog 24u duurt voordat je je internetbox in My Proximus tergvindt. 

Je nieuwe booster wordt zaterdag geleverd vermits de oude niet compatibel is met de internetbox. 

Reageer