Pickx tv met 2 V7 boxen. Heeft 10 maanden goed gewerkt, nu iedere avond blokjes. Internetsnelheid 58 mb/s. Voor 20h NOOIT problemen. Tijdens de dag al meermaals 5 streams tegelijk laten lopen (2 x V7 box + laptop + tablet + mediaspeler) geen enkel probleem. s’Avonds alleen de 2 V7 boxen. Al uren gechat met Proximus. Tientallen keren alles gereset en getest. Technieker is al langs geweest. Ondertussen al de derde nieuwe modem. Alles zonder resultaat. Ben aan een logboek begonnen. Problemen lijken vooral voor te komen bij druk bekeken programma’s. Domme vraag, kan het zoiets zijn dat de Proximus servers dan “verzuipen”. Ten einde raad.
je krijgt blijkbaar nog de menu’s te zien van je oude bbox3 en niet van je nieuwe internet box (bbox4)
Dan zal je verder moeten afwachten tot een PX moderator hier je bericht oppikt om dit verder te laten onderzoeken.
Meer info over de internetbox en hoe je hem kan beheren vind je hier
Neen. Printscreen nog altijd zoals in vorig bericht.
Onze excuses voor het ongemak.
05.03.24 De modem is nog altijd niet zichtbaar in My Proximus.
Je nieuwe booster wordt zaterdag geleverd vermits de oude niet compatibel is met de internetbox.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.