Beantwoord

beeld en klank niet synchroon sinds nieuwe box

  • 22 September 2023
  • 6 reacties
  • 244 Bekeken

Sinds 2 weken heb ik nieuwe tv box de v7 maar beeld en geluid lopen niet synchroon 

icon

Beste antwoord door Frank G 22 September 2023, 21:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Komt bij enkele klanten voor, 

gebruik je de meegeleverde HDMI kabel ???

welke tv heb je, misschien dat de klanten met dit probleem eens merk en type kunnen melden zodat er een lijst kan opgemaakt worden welke merken de problemen hebben zodat ze bij Proximus een update kunnen doen aan de hdmi beveiliging zodat beeld en geluid gelijk lopen.

Best ook vermelden of je decoder rechtstreeks verbonden is met de bbox via een utp netwerkkabel en bv geen switch tussen zit.

en gebruik je ook de HDMI kabel die bij de V7 decoder geleverd was.

Maandag komende PX medewerkers terug langs om je verder te helpen.

 

Een Sony tv en zowel router als tv box zijn nieuw tot voor enkele dagen liep alles nog goed maar nu enkele dagen niet meer, heel vervelend 

Alles aangesloten zoals aangegeven op verpakking 

Reputatie 5
Badge +1

@Frank G Herstart de tv box V7 eens en de modem, kan soms helpen.

@Frank G Het kan helpen zoals Master-magic zegt met te herstarten, maar laat dan ook hier weten of het goed blijft, want soms kan er bij PX een setting nodig zijn om dit te verbeteren.

Ohh super , alles weer opgestart en loopt weer synchroon...dank jullie wel