Skip to main content

Beste,

De laatste tijd bevriest mijn beeld regelmatig bij het bekijken van opnames.  Geen enkele knop functioneert of reageert nog dan.  Enige optie is de boel opnieuw opstarten.

Ik heb deze tv box al jaren, dus ik vermoed dat die zijn beste tijd gehad heeft.  Ik neem ook heel veel dingen op.  Ik denk dat ik een V5 decoder heb met bbox 3 (al 8j oud).

Heb vernomen dat de oude tv-boxen vervangen worden door Proximus.  Enig idee of deze ook zullen vervangen worden en wanneer ?  Begin het heropstarten telkens een beetje beu te worden.

Bedankt alvast.

Mvg,

Virga-Carla

@Virga-Carla

Als het een V5 decoder is die je hebt worden die uitgefaseerd en krijg je normaal dan een mail dat je oude decoder zal binnenkort uit werking gesteld worden.

Best afwachten tot de PX moderatoren hier terug langskomen morgen om te horen wat ze voorstellen ivm met de vervanging van decoder en bbox.

V5 decoder

@Virga-Carla

Wanneer je v5 niet meer goed werkt, is er geen probleem om deze nu al om te ruilen.

Je gebruikt een v5 compact momenteel, klopt dit?

Geert 

Dank u wel voor de reacties.

Als ik zo de foto’s hierboven bekijk, is het inderdaad een V5c.

Groeten

@Virga-Carla

Wanneer je v5 niet meer goed werkt, is er geen probleem om deze nu al om te ruilen.

Je gebruikt een v5 compact momenteel, klopt dit?

Geert 

Dank je wel voor de reactie !  Als ik de foto’s bekijk, dan is het inderdaad een V5c die ik nu gebruik.

Groeten

Welke stappen moet ik zetten om deze decoder vervroegd om te ruilen ?

Sturen jullie mij een nieuwe op ?

bedankt alvast !

bedankt alvast !

@Virga-Carla  

Morgen zal er bij HET BOEKENWINKELTJE (20401)WEVERSBERG 58 2450 MEERHOUT een nieuwe android decoder geleverd worden. Je zal hiervan per mail verwittigd worden.

De oude decoder (de v5 Compact) moet worden teruggestuurd. Je moet deze binnenbrengen in een doos samen met de stroomkabel in een postkantoor. Je laat een Barcode scannen (die je ook via mail zal ontvangen) er wordt dan een sticker afgedrukt en op de doos gekleeft, de oude decoder wordt dan gratis teruggestuurd.

Geert

bedankt alvast !

@Virga-Carla  

Morgen zal er bij HET BOEKENWINKELTJE (20401)WEVERSBERG 58 2450 MEERHOUT een nieuwe android decoder geleverd worden. Je zal hiervan per mail verwittigd worden.

De oude decoder (de v5 Compact) moet worden teruggestuurd. Je moet deze binnenbrengen in een doos samen met de stroomkabel in een postkantoor. Je laat een Barcode scannen (die je ook via mail zal ontvangen) er wordt dan een sticker afgedrukt en op de doos gekleeft, de oude decoder wordt dan gratis teruggestuurd.

Geert

Dankjewel voor de goede service !

Reageer