Ben ik nu echt de enige op heel de wereld waarbij de Apple TV niet meer werkt sinds gisteren? Blijft hangen op een draaiend wieltje LADEN. Ondertussen reeds 24u. Moet serieus aan het laden zijn… Heb al uit en ingelogd. Heb de app nu nog niet verwijderd en teruggezet. Sorry dat gezever ben ik beu… krijg je weer de melding dat je boven de 10 toestellen zit. Echt… ik ben radeloos met die Pickx app op Apple TV. Enige oplossing Proximus?
UIT WOEDE… (reeds 2 dagen geen TV meer) vanmorgen de app dan toch maar weer een keertje verwijderd en teruggeplaatst en tja…. nu werkt het weer. Als dat de manier van werken wordt om TV te kunnen kijken . Ik blijf herhalen : in plaats van reuzegroot te afficheren : wij versnellen de uitrol van fiber en 5G, denk ook eens aan jullie trouwe klanten (35 jaar reeds) die gewoon iets heel eenvoudig vragen : een stabiele app op Apple-TV om eenvoudig TV te zien.
Ik zal aan m’n smeekbede eveneens nog toevoegen. PLEASE ! Als je wil ga ik ook nog op m’n knieën zitten, maar verder stopt het of wat willen jullie meer? Vraag voor mijn part 10 euro meer voor deze service, maar dat liever dan elke dag jezelf afvragen: zou ik vandaag TV kunnen zien.
Ik kan nog wel vrt nu van mijn iPhone naar tv en Apple TV stippen , maar bij mijn thuis videos en foto’s blijft hij (zoals bij u ) hangen en kijk ik eerst naar een draaiend wieltje en dan naar een zwart scherm. Dit is nog maar sinds kort. In het verleden (een jaar geleden) lukte dat allemaal perfect. Moet men misschien een nieuwere versie van Apple TV hebben.
OPGELET !!! Dit is een reactie op een bericht van 8 maanden geleden en absoluut niet meer van toepassing momenteel. En inderdaad klopt Martin, de update 1.6 is beschikbaar.
OPGELET !!! Dit is een reactie op een bericht van 8 maanden geleden en absoluut niet meer van toepassing momenteel. En inderdaad klopt Martin, de update 1.6 is beschikbaar.
bedankt voor de waarschuwing.Had dit over het hoofd gezien.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.