@Christof Desmedt
Mogelijk iets met de software van de app op de Apple TV, aangezien het op de andere toestellen wel goed werkt.
We onderzoeken dit.
Geert
Ik bevestig dat echt alles hapert met Pickx TV op Apple TV. Wij kennen hier hetzelfde probleem. Het is enorm irritant. Hier wordt er ook veel opgenomen. Geen enkele aflevering kan men bekijken zonder haperingen. Dit is echt niet normaal. Dit fenomeen stelt zicht zowel via Wifi als via Ethernet kabel. En ook als de Apple TV slechts het enige toestel is dat bekabeld verbonden is met het netwerk. Met Netflix en andere streamingsdiensten hebben wij nog nooit één probleem gehad. Dit is voor mij een zuiver Pickx probleem.
Ik heb ook last van haperende beelden op Apple TV, maar enkel in de Pickx app. Alle andere streamingdiensten werken perfect. Hopelijk snel een oplossing!
Hopelijk geeft men bij Proximus de hoogste prioriteit om dit Pickx probleem op te lossen. De klanten zijn namelijk gedurende 2 jaar contractueel verbonden aan Proximus door de aanschaf van de Apple TV. Elke minuut dat men TV kijkt, wordt men ermee geconfronteerd.
Hier ook hetzelfde probleem.
Apple TV volledig gereset / app opnieuw opgezet / andere resoluties (hz) maar niks helpt.
Altijd op vaste tijdstippen bij opnames… beeld freezed & geluid loopt door.
Speciaal de Apple TV genomen omdat er geen rechtstreeks Android TV alternatief is (buiten casten).
Dit is ook maar een triestige kijkervaring met deze diashow.
Hopelijk maakt men er eens werk van. ;-)
@martege @watismedatiere Gewoon klacht indienen bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie hoe meer hoe beter. Want Proximus blijft gewoon doof over de vele klachten/opmerkingen
Ombudsdienst voor telecommunicatie : Hoe klacht indienen ? - Klacht voor bemiddeling (ombudsmantelecom.be)
Ik heb de Apple TV box teruggebracht. Ik heb de ontbinding van de overeenkomt gevraagd en gekregen. Nu is het enkel uitkijken naar de effectieve terugbetaling van mijn bijdrage voor de Apple TV box.
Het is enorm spijtig dat ze een product verkopen waarvan ze al heel lang weten dat het niet goed functioneert en onbetrouwbaar is. Ik heb geen idee binnen welke ethiek dit past. De politieke ethiek?
Wij ervaren dezelfde problemen !
Constant stilstaand beeld !
wat is jullie oplossing?
terug naar oude tv box ??
mvg
peter
Ook hier een constant haperende Pickx-App op Apple TV.
Youtube, Netflix, Disney+, Prime & Plex doen het perfect
We zijn 3 weken Proximus-klant, met als enigste reden de APP op AppleTV
Ook hier een constant haperende Pickx-App op Apple TV.
Youtube, Netflix, Disney+, Prime & Plex doen het perfect
Naar aanleiding van uw bericht mag ik besluiten dat er na 6 maanden nog steeds niets werd opgelost. Tip: Breng alles terug en zeg je abonnement op (Hopelijk heb je het niet via de shop besteld, maar online.) TV-Vlaanderen is, naar mijn mening, het enige voor 99% werkende alternatief. Of anders neem je de vaste decoder van Proximus. Succes met je keuze. Hier staat de decoder. (Had ik gelukkig nooit weg gedaan)