De app Pickx werkt niet op mijn Ipad. Wanneer ik inlog blijft het wit lintje maar ronddraaien. Bij proximus zeggen ze dat de nieuwe app te zwaar is voor mijn Ipad. Ik gebruik Ios 17.5
Is het de PickxNew-app die je geinstallerd hebt mss, want als je nog niet op het nieuwe TV-platform overgeschakeld werd zou dit de reden kunnen zijn!
Is het de PickxNew-app die je geinstallerd hebt mss, want als je nog niet op het nieuwe TV-platform overgeschakeld werd zou dit de reden kunnen zijn!
Louter ter bijkomende info:
Blijkbaar zijn er wel nog problemen met “Pickx/New” op de ipad zelfs al ben je reeds gemigreerd naar het nieuwe TV- platform zie Frans forum »» Probleme nouvelle appli Pickx sur Ipad | PX Fr Forum
Je kan wel via een ander toestel gebruik maken van de nieuwe pickx app?
Geert
Je kan wel via een ander toestel gebruik maken van de nieuwe pickx app?
Geert
ben je wel zeker dat je al naar het nieuw TV-platform gemigreerd werd?
Mss kan een PX-Moderator dit voor u even checken.
ben je wel zeker dat je al naar het nieuw TV-platform gemigreerd werd?
Mss kan een PX-Moderator dit voor u even checken.
Bij mij werkt het op mijn Iphone maar niet op mijn Ipad. Wat is mss?
als het over PickNew gaat
zou het met de toegangscode op een iPad kunnen te maken hebben ( toegangscode op de iPad - Apple Support )
zoals beschreven op het »----> FR forum
vertaalt uit het Fr Forum:
Dus als je geen vergrendelingscode op de iPad hebt, verklaart dat waarom het op de iPhone werkt en niet op de iPad. In dit geval is het essentieel om er een te configureren
vermits je een v5 decoder gebruikt, zal je sowieso nog de voorgaande software hebben voor de digitale tv.
de nieuwe tv software wordt momenteel uitgerold bij de klanten die gebruik maken van een android decoder of een compacte versie hiervan.
je zal dus momenteel nog geen gebruik kunnen maken van de nieuwe pickx app.
de ‘andere’ pickx app, werkt deze wel goed op je iPad?
Geert
vermits je een v5 decoder gebruikt, zal je sowieso nog de voorgaande software hebben voor de digitale tv.
de nieuwe tv software wordt momenteel uitgerold bij de klanten die gebruik maken van een android decoder of een compacte versie hiervan.
je zal dus momenteel nog geen gebruik kunnen maken van de nieuwe pickx app.
de ‘andere’ pickx app, werkt deze wel goed op je iPad?
Geert
Kan het probleem met het niet functioneren van de app te maken hebben met de grootte van het werkgeheugen van de ipad?
werk je met een vergrendelingcode op je iPad? zoals uitgelegd hier
Kan het probleem met het niet functioneren van de app te maken hebben met de grootte van het werkgeheugen van de ipad?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.