Ik heb deze maand DisneyPlus opgenomen in mijn Proximus-account. Ik kon daarbij mijn tv-box GRATIS omruilen voor een Android-tv-box, wat ik ook heb gedaan. Nu zie ik op mijn factuur voor deze maand dat er toch 49 euro is aangerekend. Kan iemand van de medewerkers van Proximus mij uiltleggen waarom dit toch gefactureerd is? Ik hoop op een positieve reactie, want ik ben hier als klant van bijna 20 jaar niet tevreden over.
Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag hier terug op het forum langskomen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er nog bijkomend om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
De privé velden zijn aangevuld in het ForumProfiel. Dank voor je info.
bedrag van 49EUR.Het bedrag gaat in mindering op uw volgende factuur van april.Groetjes,Joel.
Dank voor de goede opvolging en oplossing.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.