Skip to main content

Omwille van verwarring tussen bedrijf en prive bij levering box heb ik mijn nieuwe Android tv box aangesloten met het lijnnummer van mijn bedrijf ipv privé lijnnummer.

Intussen is het duidelijk dat het toestel voor thuis is en heb ik reset uitgevoerd op de box en thuis aangesloten.

Hierbij werd me echter niet gevraagd om het lijnnummer in te geven en pincode. 

De Proximus klantendienst zegt dat het lijnnummer niet belangrijk is en het toestel wel duidelijk privé geregistreerd is.

De opnames die er op zouden moeten staan van de laatste 60 dagen staan er echter niet op… 

Kan iemand me bevestigen dat het lijnnummer er effectief niet toe doet en dat het niet klopt dat opnames van de laatste 60 dagen automatisch overgezet worden ?

Bedankt

@SaG 

Als →  Je de TV Box reset , lukt het daarna niet?

hallo Martin,

Heb de reset uitgevoerd en dus terug afstandsbediening moeten koppelen maar kreeg scherm om lijnnummer in te geven niet opnieuw…

@SaG Dan best afwachten tot een PX moderator morgen reageert en omdat de moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpenn:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Done

Enfin, niet opgelost maar bedoel profiel aangevuld :-)

Vraag blijft dus : hoe kan ik lijnnummer opnieuw invoeren na reset (het lijkt me ook logisch dat mijn opnames daaraan zijn gekoppeld )….

Bedankt alvast !

Enfin, niet opgelost maar bedoel profiel aangevuld :-)

Vraag blijft dus : hoe kan ik lijnnummer opnieuw invoeren na reset (het lijkt me ook logisch dat mijn opnames daaraan zijn gekoppeld )….

Bedankt alvast !

Had ik goed begrepen :-)
Nu wachten op een reactie/hulp van een PX moderator.

probleem is opgelost na telefonisch contact. 

@SaG Wat was de oplossing, hebben zij het lijnnummer van afstand er kunnen in zetten ?

Als het foute nummer in een decoder is ingevuld, moet de decoder op dat foute lijnnummer ontkoppeld worden. Als je het nr kent, kan je dat zelf doen via 0800 99 696. Als je het nummer niet kent, moet je ons contacteren om te zoeken via het serienummer en zo alsnog het foute nummer te kunnen verwijderen. Als je de decoder daarna herstart wordt het nummer wel gevraagd. 

Reageer