Ik heb een V5 compact decoder. Alles wat opgenomen is de laatste week kan ik maar een paar minuten zien. Hij geeft de tijd aan dat hij alles heeft opgenomen. BV; een afl van serie geeft 125 minuten aan. Teller blijft op nul staan ook naar een paar minuten kijken. En is nog 95 % vrij!!!! Ik heb al de stroom uitgetrokken en terug laten installeren. Met deze decoder wordt alles op jullie server opgenomen. Dus heeft niks met het toestel te maken.
heb je modem ook al eens heropgestart door 5 sec de stroom te onderbreken.
Inderdaad is dat ook al gebeurd…
je zou de decoder ook kunnen resetten, maar je kan ook wachten tot een prox forummedewerker je verder helpt, als ze nog vanavond passeren anders is het wachten tot maandag of 0800 22 800 bellen wat ook tijdens het weekend kan.
→ Je 5 compact decoder resetten - YT
Ik zal dat proberen, lukt het niet bel ik maandag...bedankt..
Ok, In het weekend kun je ook bellen desnoods.
Oké zal het later eens proberen….
Ik heb de modem een reset gedaan en daarna de decoder. Bijvoorbeeld deze namiddag op VRT opgenomen murder mysteries. Een paar minuten kan ik kijken en springt hij gewoon naar het overzicht wat er is opgenomen.
IK heb nu ook de decoder een reset gedaan. Afwachten of het oké is nu...
Iedereen bedankt, ik denk dat het oké is. Heb nog een een volledige reset gedaan van de decoder. En nu is het blijkbaar oké…. Nogmaals bedankt voor al de tip. Prettige zondag nog.
Nogmaals bedankt het probleem is opgelost…
Fijn te horen dat alles nu terug werkt zoals het hoort. Als enkel een herstart van de decoder niet helpt is het inderdaad het beste om al je toestellen na elkaar te herstarten zoals uitgelegd in de link die DaisyS postte.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.