Vraag

all sports


Badge

Krijgen wij een vergoeding voor het stopzetten van voetbal?

 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag andreas,

Omwille van de annulatie van de sportevenementen hebben de klanten in maart een korting van 50% gekregen op hun tv-optie All Sports (zichtbaar op de factuur van april). Dit zal niet herhaald worden in april.
Indien je wenst kan ook altijd het all sports abonnement opgezegd worden en later weer aangevraagd worden.
Mvg, KoenN

Badge

beste Koen,

Ja je kan dat opzeggen en terug activeren, maar tegen welke prijs….

Heb je daar al is naar geïnformeerd?

En ze hebben geen hinder van corona, integendeel...

Reputatie 6
Badge +2

En heeft het opzeggen van  all sport een invloed op de prijs van de andere productrn en abonnementen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Cvanloon Wanneer de all sports opgezegd wordt gaat dit inderdaad in mindering van het abonnement.

Dus bij een familus pack bijvoorbeeld is dit 70,50 EUR incl. BTW ipv 85,49 EUR incl. BTW
De prijs is natuurlijk afhankelijk van het gekozen pack.
Mvg, Koen

@KoenN Cvanloon wilde ook weten of er dan geen gevolgen zijn qua prijs voor andere producten in je pack buiten de aftrek van de prijs van all sports.

Reputatie 7
Badge +4

Dit kan voor iedereen anders zijn aangezien er verschillende packs zijn maar in de meeste gevallen zal er geen aanpassing zijn.
All Sports is een extra thema boeket dat niet verplicht is natuurlijk.

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb er enkele weken geleden voor gepleit om all sport niet op te zeggen, gewoon omdat ik communicatie belangrijk vind en niet wenste te profiteren van een tijdelijke onderbreking. Maar Proximus moet het ook wel blijven verdienen. Dat mijn all sport in mindering wordt gebracht als ik dat opzeg lijkt mij de evidentie zelve. Maar zoals Martin zegt wat zijn de gevolgen voor de prijs van de andere producten. Er zijn misschien combinaties .....

Ik zal mijn vraag heel concreet maken. Mijn laatste factuur was 85 euro en enkele centiemen. Ik zeg mijn all sport op en betaal dan 85 - 16 (ik dacht dat dat ongeveer de prijs is van all sport) = 69 euro als mijn verbruik niet verandert. En als ik binnen vijf maanden terug all sport activeer is het opnieuw 85. Of wordt all sport dan  plotseling duurder. 

Badge

Beste,

De prijs blijft hetzelfde, maar als je opzegt betaal je een maand extra “administratiekosten”.

Bij terug activering weet ik het niet...

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt. Maar ik zou het ook wel graag van Proximus horen.

Reputatie 6
Badge +2

Ik trachtte de optie all sport te verwijderen als optie, maar ben daar niet in geslaagd. 

- langs de app myproximus zie ik mijn producten niet eens staan. Het blijft een leeg blad met daarop witte balken die komen en gaan.

- langs de website zie ik mijn producten wel staan, ook de optie all sport, maar kan daarmee  niets doen

Gevraagd wordt dus aan een Proximus medewerker om all sport voor mij te verwijderen.

Waarom doe ik dat uiteindelijk. In eerste instantie na het uitbreken van de crisis had ik voor mezelf uitgemaakt om all sports te behouden omdat ik vond dat klanten ook een beetje mogen meehelpen indien hun leverancier problemen ondervindt. Uiteindelijk reageerde Proximus positief door een prijsvermindering toe te kennen op een product dat amper nog geleverd wordt. Die prijvermindering was maar geldig voor 1 maand. Dat was blijkbaar de gekozen strategie. Het zij zo.

Ondertussen volg ik op het forum en zie Proximus bijna dagelijks op de sukkel.

Dagelijks zijn er tientallen problemen met de app pickx, met myproximus, met het forum, met het niet respecteren van afspraken, met verkeerde facturen,  met ONE SSID , met de helpdewk waar klanten niet binnen geraken,  medewerkers die de telefoon toeleggen, probeer maar eens een klacht in te dienen,.... Ik ben soms beschaamd voor de personeelsleden van Proximus die wel hun best doen. 

In geval van crisis moeten de leiders opstaan en hun personeel nog meer ondersteunen, moeten ze de boel nog beter doen draaien. Een verantwoordelijke van Proximus hoort of ziet men nooit. Die zitten veilig in hun hoge toren of thuis. En daarom draait het hoe langer hoe slechter.

Proximus was een firma van ingenieurs, nu nog van platte commerce.

Reputatie 7
Badge +3

@Cvanloon Ik zie dat het verwijderen van de optie All Sports inmiddels is gelukt via MyProximus. Er worden geen kosten aangerekend voor het opzeggen of activeren van een tv-bundel. In voorbehoud van eventuele prijswijzigingen zou binnen enkele maanden jouw factuur er inderdaad hetzelfde uitzien na het opnieuw activeren van All Sports. Groetjes, Antonella

Reputatie 6
Badge +2

Dit is het antwoord waarop ik had gehoopt, wel bedankt. 

Ter informatie: toen ik deze morgen naar MyProximus ging was all sport al verdwenen. Dat was ik dus niet, De optie stond nog wel aktief op de website en heb dat daar kunnen desactiveren. En heb daarvoor een mail van Proximus.

Reageer