Skip to main content

Goede middag,

mijn afstandsbediening is na vele jaren trouwe dienst versleten, verschillende knoppen werken niet meer. 

Ik heb alle adviezen gevolgd (batterijen, universele afstandsbediening, reset decoder) maar het is duidelijk dat de oorzaak slijtage is.

Kunnen jullie mij een nieuw toestel bezorgen aub ? 

Daarvoor kunnen  de Proximus forummedewerkers zorgen maandag als ze hier terug langskomen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee maandag verder kunnen van zodra ze hier de draad.  


@BartBrusssel een nieuwe afstandsbediening is onderweg, hij zou normaal morgen (04/01) geleverd worden door BPOST.


Reageer