Vraag

afstandsbediening vc5 is stuk

  • 18 January 2021
  • 12 reacties
  • 141 Bekeken

Mijn afstandsbediening vc5 werkt niet meer. Met name dat bepaalde toetsen niet meer functioneren.kan ik een nieuwe bekomen?en hoe doe ik dat?


12 reacties

Proximus forummedewerkers kunnen je verder helpen als ze hier de draad opnemen mogelijk dat dit pas morgen zal zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Dirk Timmermans 

Ik kan er een nieuwe naar je toesturen via Bpost, wanneer past dit voor jou?

Je mag nog een GSM nr. toevoegen aan je profiel.

 

Geert

Dat zou super zijn!

Gsm:04********

Zal proberen gsm nr in profiel bij te voegen 

Mvg,

Dirk Timmermans 

@Dirk Timmermans liefst een privé gegevens op een openbaar forum posten maar in je forum profiel in privé vakken

(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen)

Reputatie 7
Badge +3

hallo Dirk,

Morgen komt er iemand van bpost langs met een nieuwe afstandsbediening, de oude mag je binnenbrengen op een recupelpunt in een containerpark.

je ontvangt nog een bevestigingsmail en sms hiervan.

 

Geert

mijn afstandsbediening doet het niet meer, sommige toetsen laten het afweten door het veelvuldig en

langdurig gebruik.

Welke procedure moet ik volgen om een nieuwe te bekomen aub.

Daar ik zeer slecht te been ben kan ik moeilijk in een afhaalpunt geraken.

Er een verzenden zou  een oplossing kunnen bieden.

kosten kunnen eventueel bij mijn afrekening gevoegd worden.

Hoe geef ik mijn gegevens door ?? en aan wie ?

alvast bedankt voor een antwoordje

Reputatie 7
Badge +3

@omer_01 

ik kan ervoor zorgen dat er een nieuwe afstandsbediening geleverd wordt door iemand van Bpost.

Dat kan vanaf maandag. Je mag je GSMnr. nog toevoegen op je profiel, dat is voor track and trace. 

Het e-mail adres dat vermeld staat op je profiel dat eindigd op @skynet.be, gebruik je dit nog?

 

Groeten

Geert

Beste Geert het email adres gebruik ik nog steeds  . Waar vind ik mijn profiel, is dit op my proximus

of ergens anders. Of mag ik hier mijn gsm nr geven.

Dank

Reputatie 7
Badge +3

Beste Geert het email adres gebruik ik nog steeds  . Waar vind ik mijn profiel, is dit op my proximus

of ergens anders. Of mag ik hier mijn gsm nr geven.

Dank

 

Het profiel van je Forum account, in jou geval is dat omer_01.

 

Moest het niet lukken mag je mij je GSMnr. via een privé bericht ook doorsturen.

 

Geert

TBI:  je → ForumProfiel de velden aangeduid met Privé kunnen alleen door mensen van Proximus gezeien worden en niet door andere forumleden

al enig nieuws ivm met mijn afstandsbediening, is deze reeds verzonden of moet ik nog andere acties ondernemen?

alvast bedankt voor respons

 

Reputatie 5
Badge +2

@omer_01 De nieuwe afstandbediening kan vanaf morgen geleverd worden door Bpost. U ontvangt via mail nog info in verband met de levering van Bpost.

Reageer