Mijn afstandsbediening V5 werken enkele knopjes niet meer zoals verder spoelen
wat moet ik doen om deze te ruilen
Mijn afstandsbediening V5 werken enkele knopjes niet meer zoals verder spoelen
wat moet ik doen om deze te ruilen
heb je de decoder als een heropgestart door zijn spanning even te onderbreken.
Als het dan nog niet werkt eventueel nieuwe batterijtjes insteken.
Helpt het nog niet je afstandsbediening even resetten > klik hier
Ik heb meerdere decorders en als ik de afstandsbedieningen wissel is het nog altijd hetzelfde met de afstandsbediening op de ander decorder
deze afstandsbediening wordt het meest gebruikt
Ik heb de afstandsbediening ook al gereset en het blijft hetzelfde
de knop van verder spoelen wil niet werken
andere batterijen helpen ook soms
Ook al gedaan
Bij elke knop die ik indruk brand het blauwe lichtje of rood behalve bij het pijltje naar beneden en het het knopje verder spoelen doe het niets
baterijtjes vervangen gereset allemaal gedaan
die twee knoppen geven gewoon geen contact meer
Gewoon telefonisch contact opnemen voor omruiling is voldoende. Zie hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html (klik op uw toestel is defect,een ander toestel,u huurt het toestel van ons)
Ik vermoed dat je een afstandsbediening ook nog altijd kunt omruilen in een proximus center of het zou moeten onlangs veranderd zijn, anders als je eventueel in het weekend in de buurt komt van een proximus center en de oude remote bij je hebt zou je daar eens kunnen binnespringen.
Ondervind je dit probleem nog steeds of werd er via de 080022800 reeds een nieuwe afstandsbediening opgestuurd?
Afstandsbedieningen kunnen via de shop worden omgeruild, maar kunnen ook door ons worden opgestuurd.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.