Vraag

Afstandsbediening v5

  • 29 April 2022
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Geachte

 

De afstandsbediening van proximus werkt niet meer goed op vlak van contact maken met de TV zelf. Ik heb een Philips tv waarvan het bakje van Philips nog contact maakt met de tv zelf, ook het proximus bakje maakt contact met de decoder van proximus. Helaas heeft mijn kleindochter gemerkt dat ik mijn tv niet meer kan aan/uitzetten of volume verzetten met de v5 afstandsbediening. Ze heeft al verschillende manieren geprobeerd om de afstandsbediening te resetten, universeel te maken,… Helaas heeft niks gewerkt. Is er nog een andere mogelijkheid om dit te terug te laten werken? Het zou een enorme hulp zijn omdat ik niet goed kan werken met 2 afstandsbedieningen tegelijkertijd. 

 

Alvast bedankt.

 

 

 

4 reacties

Als je de batterijtjes vervangen hebt en ook een reset uitgevoerd hebt en de remote ook terug universeel gemaakt hebt dan kun je niet veel meer zelf ondernemen.

De proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs op het forum hier zij kunnen den beslissen om een remote op te sturen via Bpost.

Reputatie 5
Badge +2

@MH35 Zou je uw klantennummer kunnen aanvullen in je forumprofiel zodat we het nodige kunnen doen.

Beste,

 

Mijn excuses voor het late antwoord.

Het klantennummer is nu normaal gezien aangevuld.

 

Alvast bedankt

 
Reputatie 7
Badge +4

@MH35 Als je afstandsbediening nog wel werkt voor de decoder lijkt het me toch eerder een probleem met de instellingen om je tv te kunnen bedienen met onze afstandsbediening. 

Hier vind je voor de zekerheid toch nog eens de juiste info om je afstandsbediening te resetten en terug in te stellen waarna het terug zou moeten werken. Als dat dan nog steeds niet het geval is, zullen we alsnog een nieuwe afstandsbediening opsturen. 

Reageer