Hallo,
Al enige tijd werken een aantal knoppen van mijn V4 afstandsbediening slecht of niet meer. Ik heb momenteel een V5 decoder. Is het mogelijk om mij hiervoor een nieuwe afstandsbediening op te sturen?
Alvast bedankt!
Hallo,
Al enige tijd werken een aantal knoppen van mijn V4 afstandsbediening slecht of niet meer. Ik heb momenteel een V5 decoder. Is het mogelijk om mij hiervoor een nieuwe afstandsbediening op te sturen?
Alvast bedankt!
Als maandag de Proximus-medewerkers hier terug langskomen zullen ze je hier verder contacteren. Ondertussen kan je in je profiel bij ticket je klantennummer toevoegen, enkel Proximus ziet dit. Op die manier ziet Proximus je gegevens en zullen ze je met bpost kosteloos een nieuwe afstandsbediening toesturen. De kapotte afstandsbediening mag de prullenbak in.
Veel succes verder voor de nieuwe afstandsbediening.
Timm1983
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
NB: Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel tot 22u.
Bedankt!
In de mail die ik ontvangen heb werd wel gevraagd om de oude afstandsbediening op te sturen. Dus niet naar het containerpark zoals
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.