Skip to main content

Beste,

Mijn afstandsbediening voor de decoder werkt niet meer, ondanks vernieuwde batterijen.

Kan ik een andere van jullie krijgen?

Alvast bedankt,

Jeddens Leni

@Leni 

omdat de PX moderatoren het nodige zouden kunnen doen, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Leni 

vergeet je je forum profiel niet verder aan te vullen met je gegevens? 

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit wetenµ

groetjes,

Tina


Reageer