Vraag

Afstandbediening V6


Beste,

Afstandsbediening werkt niet meer, batterijen reeds vervangen en reset geprobeerd. Steeds dezelfde problemen pijltje naar boven werkt niet meer,  wanneer je op menu drukt springt deze in opnamemodus enz…

Hoe kan ik deze vervangen?

 

Luc

 


18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@DaisyS ik moet wel zeggen dat die uitleg, als je de weg volgt om afstandsbediening om te ruilen en terug te sturen → Een toestel omruilen, herstellen of terugsturen | Proximus dan toch de indruk geeft dat je die moe terugsturen, dus is dit op zijn minst gezegd toch heel verwarrend, nee? 

Ik geef dit door zodat men kan kijken om dit duidelijker te verwoorden om misverstanden te vermijden

@DaisyS ik moet wel zeggen dat die uitleg, als je de weg volgt om afstandsbediening om te ruilen en terug te sturen → Een toestel omruilen, herstellen of terugsturen | Proximus dan toch de indruk geeft dat je die moe terugsturen, dus is dit op zijn minst gezegd toch heel verwarrend, nee? 

Bedankt voor de info.

 

Luc

@DaisyS Ok , dat is dan duidelijk en weten we ook weer.

Reputatie 7
Badge +5

@Martin Een afstandsbediening moet nooit terug gestuurd worden, andere toestellen wel.

@DaisyS Oei dan is dat toch iets dat recent veranderd is want ik heb het hier dikwijls anders gelezen op het forum ?

Reputatie 7
Badge +5

@Luc_S Een defecte afstandsbediening moet je niet terug sturen. Deze mag je gewoon weg gooien op het recyclagepark.

geen mail ontvangen, kan deze op nieuw opgestuurd worden?

normaal ontvang je de retourlabels in  bijlage in een mail om die gratis terug te sturen, ook eens je spam/junk folder controleren.

Maar als je die niet ontvangen hebt kunnen der Prox forummedewerkers die naar je opsturen.

@YorickP  nieuwe afstandsbediening aangekomen, deze functioneert, wat gedaan met de kapotte?

 

Bedankt

Luc

Reputatie 6
Badge +3

@Luc_S Een nieuwe afstandsbediening is onderweg. Hij zou morgen geleverd moeten worden.

vast nr 0********

 

Klantnummer was ingevuld evenals mobiel nummer

@Luc_S dikwijls heeft men ter controle het klantnummer  / telefoonnummer vandoen maar als er toch nog bijkomende gegevens nodig moesten zijn zal @YorickP u dit hier wel opgeven.

Reputatie 7
Badge +4

Bv. uw klantnr indien nog niet voorhanden in uw forum login profiel (teneinde u te kunnen identificeren)

Welke gegevens? Profiel was toch ingevuld.

 

Reputatie 6
Badge +3

@Luc_S als u zoals Martin vermeld, uw gegevens toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we kijken om een omruiling uit te voeren.

Morgen als de Prox forummedewerkers hier terug langskomen kan deze omgeruild worden en wordt er ene opgestuurd via Bpost en ontvang je via mail de retourlabels om de oude gratis terug te kunnen sturen.

PS: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
 

Reageer