2 toetsen van afstandsbediening v5 werken niet meer of heel slecht. Waaronder "back"
Batterijen vervangen. Reset gedaan. Help niet. Kan deze vervangen worden.
Mvg
2 toetsen van afstandsbediening v5 werken niet meer of heel slecht. Waaronder "back"
Batterijen vervangen. Reset gedaan. Help niet. Kan deze vervangen worden.
Mvg
Omdat de PX moderatoren er ene zouden kunnen opsturen met Bpost:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dit is volledig ingevuld. Grt
Nu maar hopen dat er nog een PX moderator reageert want normaal is dit tot 16u30 en anders zal het voor maandag zijn.
je kan natuurlijk ook vragen tijdens het weekend op helpdesk 080022800 om er ene op te sturen indien je dit verkiest.
Het zal bij hopen blijven denk ik. K zal morgen zelf wel moeten bellen denk ik. :-)
Het zal bij hopen blijven denk ik. K zal morgen zelf wel moeten bellen denk ik. :-)
Dit valt inderdaad soms voor dat er maar na enkele dagen gereageerd wordt door een PX-Moderator
!
Daarom dat ik ze nog eens in de verf gezet heb ;-)
Hoe hun systeem van opvolgen van de berichten op het forum juist in elkaar steekt daar ben ik nog altijd niet aan uitgeraakt, sommige denken dat het ligt aan het aantal reacties van niet PX leden op een bericht, maar het tegengestelde is hier al dikwijls bewezen geweest in het verleden!
Natuurlijk zou je voor het opsturen van een remote wel ook geholpen worden door een operator van dienst op de helpdesk 080022800, toch als je er vlug genoeg binnen raakt.
Ik zou zeggen succes in ieder geval :-)
Heeft men jou reeds kunnen verder helpen om een nieuwe afstandsbediening te bekomen?
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.