heb je de afstandsbediening al eens gereset
bron: een probleem met je afstandsbediening
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen)
Beste
ja maar geen reactie, nieuwe batterijen maar geen reactie… denk dat afstanbediening stuk is… kan je deze laten maken of? Bedankt voor advies waar ik een nieuwe kan halen
Als de proximus forum medewerkers hier terug langskomen kunnen ze verder voor een omruiling zorgen, eventueel kun je die ook omruilen in een Pro⌘ Shop.
@Marc Bonnie Gaan er nog lichtjes aan bovenaan je afstandsbediening als je op een toets drukt ? Indien niet, zelfs met de nieuwe batterijen, kan ik inderdaad een nieuwe opsturen. Je kan hier dan een UPS-punt kiezen waar dit geleverd mag worden.
Beste
nee helemaal niks, nu heb ik al
telefonisch contact gehad en verhaal gedaan. Ze gingen me 1 opsturen kan je dat nakijken in systeem dat dit ook is gebeurt? Heb namelijk geen bevestiging gehad
bedankt alvast
@Marc Bonnie dan zou u even uw klantennummer moeten toevoegen aan uw forumprofiel, dan kunnen we nakijken wat er gebeurd is.
Beste zie hier me klant nummer
617174191
pakket is gister verstuurd maar blijkbaar weer terug naar jullie daar adress nie correct! Had die nochtans doorgegeven.
adress is: marc bonnewel
woluwedal 12 bus nr 019
1932 sint stevens woluwe
daar moet het heen, of anders een ophaal punt in de buurt.
kunnen jullie aub nakijken en me laten weten of nie ok?
bedankt
Beste
hebben jullie me laatste vraag al
kunnen nakijken?
bedankt
Beste
hebben jullie me laatste vraag al
kunnen nakijken?
bedankt
Niet zo slim om je klantennummer en adres online te gooien
Als je van kastje naar de muur wor
gestuurd voor iets simpels dan
doe je soms overhaast beslissingen, ben al
rond an het kijken om jullie te verlaten als
niet snel een oplossing voor me vraag… bedankt alvast
Beste
klantenummer in profile
pakket is gister verstuurd maar blijkbaar weer terug naar jullie daar adress nie correct! Had die nochtans doorgegeven.
kunnen jullie aub nakijken en me laten weten of nie ok?
bedankt
Beste
intussen Al Een Oplossing zelf gevonden, bedankt voor de moeite. Kunnen
Jullie zeggen hoe ik mij account hier kan
opzeggen? Niet meer van toepassing en zie nie waar ik dat zelf kan doen. Bedankt om
nodige te doen
grt
morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen.
Beste
ik zou mijn account willen stoppen
kan iemand mij helpen
bedankt
@Marc Bonnie
er is een order voor een afstandsbediening die geleverd word op het onderstaande afhaalpunt
PICKUP 8551 PRESS SH ST LUC WOLUWE
HIPPOKRATESLAAN 10
1200 SINT-LAMBRECHTS-WOLUWE BEL