Vraag

Admin worden/pickx linken aan myproximus account

  • 28 November 2023
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Beste,

Ik probeer nu al 5 dagen beheerder te worden van de myproximus account om de pickx hieraan te linken. Ik heb al meer dan 5 keer met de klantendienst van proximus gebeld. Elke keer krijg ik een ander antwoord/oplossing en geen enkele werkt hiervan. 

Aangereikte oplossingen:

Klik op beheerder worden op het platform (natuurlijk al geprobeerd). Je krijgt de melding dat dit enkele minuten kan duren, maar blijkbaar zou dit volgens de proximus medewerkers enkele uren kunnen duren. → 24 uur later nog altijd geen oplossing.

Volgende keer dat ik bel wordt er gezegd dat ik dit best via de myproximus app op de gsm doe, ermee schudt om een bug te melden, de bug omschrijf ‘ik kan geen beheerder worden op de account’ en 24 uur wachten → 24 uur later nog altijd geen verandering. 

Volgende keer wordt er gezegd de account de deleten/deactiveren en opnieuw te koppelen, ook gedaan, opnieuw gekoppeld, geklikt om beheerder te worden, terug de zelfde situatie als het begin. 

Dit is een klucht aan het worden zonder naam. Kan iemand mij een concrete oplossing geven? Het kan toch niet dat het 5 dagen duurt om iemand aan de lijn te krijgen die een oplossing kan geven/mij een dba’er kan connecteren die achterliggend van de user rol een admin rol maakt?


4 reacties

@vincent vanderhoeven

PX forummedewerkers komen morgen hier terug langs , om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:  Noteer daarom in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

TBI: waarschijnlijk zal je deze uitleg al gevonden hebben → Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus

Veelgestelde vragen over MyProximus | Proximus

Hey Martin,

Ik probeer dit op te lossen voor mijn grootvader, vul ik zijn gegevens hier in of die van mij?

mvg

@vincent vanderhoeven Vermeld dit duidelijk dat het de gegevens van je grootvader zijn welke je plaatst in het veld “ticket” ,

de andere velden kan je voor u gegevens gebruiken.

ik heb in mijn eerste bericht nog wat linken bijgevoegd ter info maar waarsschijnlijk had je die al gevonden.

Hoi,

Had ik inderdaad al bekeken. Ik heb gisteren ook de info toegevoegd.

 

Reageer