Vraag

Account loskoppel van business-statuut.

  • 3 januari 2020
  • 28 reacties
  • 462 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

 je weet dat de ene dan naar de andere verwijst om het probleem op te lossen :rolling_eyes:

maar mss bevestigen de uitzonderingen de regel :slight_smile:

TBI: → https://www.proximus.be/nl/id_cr_my_epress/particulieren/r-orphans/actualiteit-inbegrepen-in-de-packs.html

@AntonellaD jammer genoeg nog geen login met HLN kunnen maken, zelfs niet na het leegmaken van de cookies.

 

@HeidiE @AntonellaD Er is nog steeds geen mogelijkheid om in te loggen.  Kan u nog eens nazien of alles correct is ingesteld langs jullie zijde aub?

Reputatie 7
Badge +2

@Bart.S 

op het eerste zicht staat alles rond e-press en je privé-account zoals het zou moeten.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

heb je via de support pagina alle stappen overlopen ?

Welke foutmelding krijg je ? 

je schrijft : nog geen login met HLN  : waar probeer je dat ? via myproximus en dan zo verder ? 

we proberen even mee te zoeken …

groeten

Tina

Reageer