Beantwoord

Aanvraag nieuwe afstandsbediening

  • 3 September 2021
  • 3 reacties
  • 1744 Bekeken

Een aantal veelgebruikte toetsen van onze V4 afstandsbediening werken door slijtage niet meer of zeer slecht (bv. het cijfer 3, de toets om het volume te verhogen, toets om decoder aan/uit te zetten). Op welke manier kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen? Op de website vind ik hierover geen info. Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Martin 4 September 2021, 09:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
Helpdesk 0800 22 800 blijft dan wel bereikbaar.

Als het een gehuurde V4 decoder is die je hebt kan die decoder ook omgeruild worden voor een recentere decoder.

Afstandsbedieningen kunnen ook omgeruild worden in een Proximus shop heb ik hier onlangs gelezen in een antwoord van een proximus forummedewerker.

En anders kunnen de Prox forummedewerkers je verder helpen maandag om er één te laten opsturen, oude afstandsbediening moet niet meer teruggestuurd worden (zelfs de V4 decoder ook niet).

Een toestel omruilen, herstellen of terugsturen | Proximus

We zijn langs een Proximusshop geweest en hebben daar inderdaad een nieuwe afstandsbediening meegekregen. 

Een aantal veelgebruikte toetsen van onze V4 afstandsbediening werken door slijtage niet meer of zeer slecht (bv. het cijfer 3, de toets om het volume te verhogen, toets om decoder aan/uit te zetten). Op welke manier kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen? Op de website vind ik hierover geen info. Alvast bedankt.

 

Blij te horen dat het zo in orde gekomen is.