Vraag

2de decoder aansluiten

  • 21 June 2023
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Hallo, ik heb een 2de decoder gekregen van een familielid. Kan ik deze gewoon aansluiten op een 2de tv of moet ik hiervoor bij betalen. 


3 reacties

in principe kan je de tweede decoder aansluiten  als je lijn dit toelaat controleer dit hier : Aantal TV's bij u thuis mogelijk | Proximus

Maar als in PX systeem een tweed decoder gedetecteerd wordt zou er wel kunnen aangerekend worden, maar voor alle zekerheid best een officieel antwoord afwachten van een PX moderator.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Senne342 bij ons kost een 2de decoder 8 EUR per maand. Als deze decoder niet in ons facturatiesysteem werd stopgezet, blijft je familielid hiervoor dus huur betalen. Ook films of programma’s die via de ‘op aanvraag-catalogus’ worden gehuurd, zullen nog aan hen worden aangerekend. Als zij het toestel hebben afgekocht is er geen huur meer verschuldigd. In dat geval is er geen maandelijkse aanrekening, op voorwaarde dat je telecominstallatie een extra toestel toelaat, zoals @Martin al aangeeft. Groetjes, Heidi

@HeidiE En als deze 2de decoder van het familielid eerst gedeactiveerd wordt, dan komt het niet meer op de rekening van het familielid veronderstel ik toch?

Reageer