Beantwoord

2 euro korting tv-bundel Familus

  • 2 December 2019
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hallo,

 

Ik had graag een inlichting gekregen. Gisteren heb ik via My Proximus gekozen voor de tv-bundel Family voor mijn Familus-pakket. Daarvoor had ik Entertainment Channels NL als gekozen tv-bundel. Dit werd vrij snel aangepast en kreeg hiervan meerdere meldingen per mail. 

 

Vandaag kreeg ik de melding dat de “tv-bundel: Family” is vervangen door “Family - test 1 maand gratis”. Ik zie dit ook bevestigd in My Proximus tot 02/01/2020 en krijg te zien dat ik nog geen tv-bundel heb gekozen zogezegd (waarschijnlijk telt volledig gratis niet als tv-bundel). Gratis is goed, maar mijn vraag hierbij is wat vanaf 02/01/2020? Ik wil deze tv-bundel behouden ook na de testperiode. Wordt automatisch de 2 euro korting op Family door mijn Familus-pakket toegepast vanaf die datum en krijg ik hiervan opnieuw een melding dat ik “tv-bundel: Family” heb? Of moet ik hiervoor nog iets doen? Ik heb verder geen andere tv-bundels of opties.

 

Ik wil graag voorkomen dat ik vanaf 02/01/2020 2 euro korting per maand misloop, vandaar mijn bezorgdheid :-) 

 

Bedankt voor het antwoord.

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Joel M 3 December 2019, 10:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Gar Son Na die gratis periode kan u de bundel gewoon verder gebruiken met de 2EUR korting in het pack.Groetjes,Joel

 

Reageer