Skip to main content

Beste, ik heb geruime tijd geleden mijn abonnement aangepast en kreeg hier een jaar gratis disney plus bij. Dit is dus niet gelukt. Ik heb hierover al opgebeld maar geen oplossing. Ik had dit ook wel beloofd aan de kinderen maar het wil maar niet lukken. Binnen de twee weken verhuis ik hopelijk wel met disney plus dan? 

 

Alvast bedankt

@Stefanie78 Ik zie dat er op 10/04/2021 (vorig jaar) een mail werd gestuurd naar jouw “@live.be” e-mailadres met de code voor Disney+. Deze werd echter nooit geactiveerd. Ik heb aangevraagd om de mail met de code opnieuw te versturen. Je zou deze binnen enkele uren ten laatste moeten ontvangen (check ook de spam). Groetjes, Antonella


Beste, 

Bedankt voor het snelle antwoord maar dit krijg ik als ik de code probeer. 

 


@Stefanie78 Dit werd achterliggend verder nagekeken en je gaat vandaag nog een mail of sms ontvangen met een nieuwe code. Groetjes, Antonella


Reageer