Klacht

  • 14 August 2017
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

  • New user
  • 0 reacties
Reeds geruime tijd krijg ik geen toegang tot mijn buzz ruimte met loyalty-punten. Proximusmedewerkers hebben wel toegang, kunnen zien hoeveel punten ik heb verzameld, maar helaas is bij mij niets te zien. Vorige week nam ik contact op met de klantendienst om dit probleem te melden. Anderhalf uur werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Ik kreeg 3 verschillende telefoonnummers die ik moest bellen zodat ik op het einde van de rit elke dienst 2 keer heb gebeld. Interne doorschakelingen brachten me steeds bij verkeerde diensten die me op hun beurt ook naar een foutieve dienst doorstuurden. Niemand bleek enige kennis van het probleem te hebben. Nadat ik een leidinggevende gevraagd had, bezorgde die het dossiertje aan de IT-dienst die het zouden oplossen en me iets zouden laten weten.
Deze ochtend mailtje met de melding dat alles in orde is. Wat blijkt: ik heb nog steeds geen toegang tot mijn bizzruimte. Opnieuw telefonisch contact opgenomen waar men zei dat men mijn account zou resetten. En of ik 5 à10 minuten wilde wachten. Gevraagd me zelf terug te bellen, maar uren lang niemand gehoord.
Dan maar zelf teruggebeld, weer iemand anders aan de lijn die nergens van wist en me steeds na elke vraag in wacht zette. Er zou voor 14u teruggebeld worden. We zijn 14u gepasseerd, nog niemand gehoord. Mijn account is ondertussen ook niet meer toegankelijk.
De vraag gesteld waar ik een klacht kan indienen, daar wist men geen antwoord op te geven.

De klantvriendelijkheid, professionaliteit laat absoluut te wensen over. Het feit dat er geen toegankelijke klachtenprocedure is, zegt mijn inziens veel over de klemtonen die gelegd worden. Ik ben ondertussen ongeveer 10 jaar klant, maar dit is voor mij een reden om een overstap naar een andere provider te gaan bekijken.
Meer dan 10 jaar klant bij Telenet, waar de klantendienst ook met momenten vierkant draait, maar daar kan je op zn minst klachten indienen, word je vrij snel gecontacteerd en gecompenseerd.

3 reacties

Ons ineternet valt regelmatig uit.
Hoe wordt dit opgelost
is het via wifi-2.4 dat het uitvalt, valt het ook uit als je laptop/pc met netwerkkabel verbonden is aan de bbox3
Best al zeker eens de bbox heropstarten door zijn stroom 10 seconden te onderbreken.

je kan ook een privébericht sturen zodat ze eens kunnen nakijken of er geen instabiliteit vast te stellen is,
doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst:vraag/prbleem invullen in het voorziene tekstveld en klantgegevens, vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reputatie 7
Badge +4
Tom


Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via ^privebericht ?


Dan kijken we dit voor je na


https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Mvg Jonathan

Reageer