Beantwoord

Opvolgen belkrediet

  • 30 April 2017
  • 9 reacties
  • 324 Bekeken

Koop regelmatig belkrediet via " Premiumclub " ( belminuten via vaste lijn ).
Is plots niet meer op te volgen via " My Proximus "
???
icon

Beste antwoord door NickyL 3 May 2017, 14:41

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Zie vorige topic, gaat hier ook over .
Reputatie 7
Badge +3
Belkrediet kan je toch gemakkelijker opvragen via #121# op je GSM en dat versturen (bellen). Je krijgt dan een bericht o je scherm met je resterend krediet en voor het resterend belkrediet via premiumclub zie je "promokrediet" staan. Ook de geldigheid staat er bij. Dus alles wat je nodig hebt. En het is gratis.
Bij mijn zuster staat daar ook promokrediet (met geldigheidsduur vermeld) als ze online oplaadt maar ze heetft wel geen premiumclub.
Reputatie 5
Badge +1
Het is niet voldoende om enkel je tegoed op een bepaald moment na te zien. Dat kan je uiteraard met je gsm naar die specifieke nummers bellen en gratis.
Maar je wil ook wel eens weten wat sommige communicaties gekost hebben, vooral data communicaties. En dat kon je op myproximus, tot er technische (?) problemen opdoken.
Enige wens is dat deze technische problemen opgelost geraken.
Het getuigt niet van commmercieel inzicht dat er maanden steeds de boodschap verschijnt dat er technische problemen zijn. Dit geeft de indruk dat er zelfs geen aandacht aan geschonken wordt door Proximus.....
Reputatie 5
Badge +3
Dag Delle, welke melding krijg je dan als je deze wil bekijken? Wil het graag verder met je bekijken. Groetjes, Nicky
Dag Delle, welke melding krijg je dan als je deze wil bekijken? Wil het graag verder met je bekijken. Groetjes, Nicky

Probleem : 1 uur beltijd naar vaste toestellen tussen 8 en 17 uur aangekocht met 500 premiumpunten.

In " my proximus " valt nergens de term belkrediet nog te bespeuren.om op te volgen hoeveel tijd opgebruikt is.
Geen enkele vermelding die duidt op een technisch probleem.
Gisteren lukte het raar genoeg wel en ik dacht dat alles terug oké was.
Volgorde was toen : mijn producten - Phoneline - verbruik bekijken - en plots verscheen de term belkrediet vlak naast de term " nog niet gefactureerd ".
Vandaag weer plotseling nergens te bespeuren.

Begin aan mezelf te twijfelen🤕
Reputatie 5
Badge +3
Dag Delle, normaal vind je deze terug bij het tabblad mijn verbruik, vaste lijn. Vind je deze hier ook niet meer terug? Groetjes, Nicky
Dag Delle, normaal vind je deze terug bij het tabblad mijn verbruik, vaste lijn. Vind je deze hier ook niet meer terug? Groetjes, Nicky

Hallo Nicky,

Belkrediet- en verbruiksgegevens ondertussen terug normaal raadpleegbaar.
Een en ander is blijkbaar enkele dagen " under construction " geweest.
Bedankt voor het opvolgen!

Delle
Reputatie 5
Badge +3
Dag Delle, dankjewel voor de feedback, goed dat je alles weer kan zien! Geniet van je weekend! Groetjes, Nicky

Reageer