Goeieavond, Ik heb vorige week een aantal premium punten omgeruild tesamen met 50€ voor een smartphone. Ik heb nog altijd niets ontvangen, qua mail of pakket. Ik heb een tweetal jaar geleden ook punten omgeruild voor een gsm en dan had ik die gsm vroeger of nu al de tijd is verstreken. Mijn premium punten zijn wel al reeds afgetrokken. Is hier een reden voor ik heb reeds gezien in andere onderwerpen dat dit tot 6 weken kan duren vooraleer je u pakket ontvangt. Ik vind dat dit dan wel eens mag vermeld of bevestigt worden. Als je u smartphone besteld online staat erop levering binnen 1 a 3 dagen, waarom lukt dit niet voor de premiumpunten die werden omgeruild voor een toestel?
Waarom dit niet lukt daar kan alleen iemand van Proximus zelf op antwoorden
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
A
Bij deze kan ik u meedelen dat de leveringen voor de bestellingen via Premium / Bizz Club binnen de 2 - 6 weken worden gerealiseerd. De termijnen voor online bestellingen vanuit E-shop zijn inderdaad 1 - 3 werkdagen. Mvg Erman
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.