Beantwoord

accounts samenvoegen?

  • 30 December 2015
  • 6 reacties
  • 485 Bekeken

Sinds één jaar zijn we proximus klant. We hebben een pack Internet vaste telefonie en tv. Sinds dit weekend ben ik ook proximus klant voor gsm (via de op promo 49€ voor een smartphone)
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden zodat ik ook maar één factuur krijg?
Ik krijg nu ook melding dat ik niet meer in aanmerking kom voor de getrouwheidspunten. Wat is hier de reden voor?
icon

Beste antwoord door Joel M 5 January 2016, 12:24

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

normaal zou je dit ook moeten kunnen doen via MyProximus als ik het goed voor heb

Daar staat in rode letters dat die optie enkel geldt voor proximus mobile klanten. Ik kan er niks invullen of aanklikken.
hier staat ook nog wat uitleg :
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/my-proximus-33211?postid=533982
kunnen ze u niet verder helpen op gratis nummer 0800 22 800
Heb ik nog niet geprobeerd. Ik hoopte hier een oplossing te vinden.
In ieder in geval je moest bellen en krijgt de oplossing , laat het mss hier eens weten, is altijd interessant voor andere forumlezers.
Reputatie 7
Badge +3
Sinds één jaar zijn we proximus klant. We hebben een pack Internet vaste telefonie en tv. Sinds dit weekend ben ik ook proximus klant voor gsm (via de op promo 49€ voor een smartphone)
Kunnen deze twee niet samengevoegd worden zodat ik ook maar één factuur krijg?
Ik krijg nu ook melding dat ik niet meer in aanmerking kom voor de getrouwheidspunten. Wat is hier de reden voor?


Beste cindy80,

Is uw probleem ondertussen opgelost?

Indien niet, dan mag u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, e-mailadres en login)bezorgen.

Dan laat ik het nakijken bij de bevoegde dienst.

Met vriendelijke groeten,
Joël