wat doe ik verkeerd om fakturen te bekijken op MyProximus? Ik geraak erop maar kan niet de fakturen zien! Wat doe ik verkeerd?
*Foto verwijderd om de privacy te garanderen*
wat doe ik verkeerd om fakturen te bekijken op MyProximus? Ik geraak erop maar kan niet de fakturen zien! Wat doe ik verkeerd?
*Foto verwijderd om de privacy te garanderen*
Ik zie toch al een begin van de factuur. Dus jij ook. Op de website van MyProximus kun je dan op enkele dingen klikken om de details te zien. Gaat dat niet, Ik héb ook al een paar keren problemen ondervonden met die toepassing. Een uurtje later gaat het dan soms.
Vertel toch beter niet te veel privézaken op het wereldwijde net.
> https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview/fls/1
en links klikt op “aanrekening ” dan kun je die downloaden in .pdf formaat die je dan met je pdf reader moet kunnen lezen
Hoe moet ik het verwijderen?
Hoe kan ik dit verwijderen?
Dank bij voorbaat.
Geen paniek, het is maar uw naam en adres, gelukkig geen mailadres. Je kunt eens proberen of je uw bericht nog kunt bewerken. Klik op de 3 puntjes rechts onderaan het bericht en kies voor bewerken. Ik vrees dat het niet meer zal gaan. Als het niet gaat zeg je dat best op het forum, dan zal een proximusmedewerker zijn best doen.
@ Proximus
kunnen jullie de factuurgegevens van de auteur hierboven verwijderen (naam & adres)?
= MyProximus - Mijn facturen - nummer kiezen & details bekijken - meer naar beneden gaan op de pagina - aanrekening X aanklikken (pdf) en/of details openen (csv-formaat) in Excel of LibreOffice Calc
ik begrijp uw uitleg niet als ik die volg geraak ik er niet
nummer kiezen wat bedoel je daarmee ?
Heb ik verwijderd
> https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Bill__/overview/fls/1
en links klikt op “aanrekening ” dan kun je die downloaden in .pdf formaat die je dan met je pdf reader moet kunnen lezen
Vermoedelijk bedoelen we beiden hetzelfde maar zit onze productstructuur iets anders in elkaar
De auteur moet in principe met onderstaande verder kunnen vermoed ik tenzij MyProximus het tijdelijk zou laten afweten
ja maar als het zijn pdf was die hij maar gedeeltelijk kon lezen zal het probleem toch wel ergens anders zitten of gezeten hebben want ik denk dat het ondertussen ok was na mijn bericht.
Thanks, ik zal eens kijken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.