@rsca_rsca
nee, nog geen update ontvangen.
mvg
Tina
@tina.b
Bedankt voor de update. Heb je er zicht op wanneer hierover meer info te ontvangen? Of helpt het als ik de bug nog eens opnieuw via de shaker stuur?
@rsca_rsca
je schrijft dat er in MyProximus staat: Je bevestiging is per e-mail verstuurd…
Heb je die bevestiging ook ontvangen?
dezelfde vraag voor @MGB
groeten
Tina
@tina.b geen mails ontvangen voor de “problematische” bestellingen
@rsca_rsca
je schrijft dat er in MyProximus staat: Je bevestiging is pere-mail verstuurd…
Heb je die bevestiging ook ontvangen?
dezelfde vraag voor @MGB
groeten
Tina
@tina.b
Hier ook geen bevestiging ontvangen.
@tina.b Is er een update hierover?
@HeidiE @tina.b
Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? Dit is nogmaals via de shaker-functie verstuurd. Ook dit bugnummer staat in “Ticket”.
@HeidiE @tina.b
Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? Op 13 maart j.l. is de eerste vraag hierover gesteld. Tot op heden nog geen reactie of oplossing van de achterliggende dienst.
@MGB Heb jij al meer info?
@rsca_rsca het is @tina.b die dit opvolgt en je zal informeren als ze zelf meer info gehad heeft!
@HeidiE we kijken uit naar de reactie van @tina.b
@tina.b Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? De ‘bestelling’ staat nog steeds in Proximus+ en MyProximus.
@tina.b Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? De ‘bestelling’ staat nog steeds in Proximus+ en MyProximus.
@tina.b
We zijn inmiddels bijna een 2-tal weken verder. Heb je reeds reactie ontvangen?
@tina.b
Heb je hierover reeds meer info van de achterliggende dienst ontvangen? De ‘bestelling’ staat er nog steeds.
@rsca_rsca
echt? nee , ik krijg geen reactie...
en je hebt cookies verwijderd?
eens een andere browser gebruikt om in te loggen?
ik zou graag een printscreen hebben van dat scherm.
Ik ga je een mail sturen waarop je dat kan doorsturen, aub?
groeten
Tina
@rsca_rsca
echt? nee , ik krijg geen reactie...
en je hebt cookies verwijderd?
eens een andere browser gebruikt om in te loggen?
ik zou graag een printscreen hebben van dat scherm.
Ik ga je een mail sturen waarop je dat kan doorsturen, aub?
groeten
Tina
@tina.b
Het mailtje met de printscreens is net verstuurd.
@tina.b
Recent heb ik rechtstreeks reactie ontvangen van ProximusPlus Support: “Kan je de app updaten naar de nieuwste versie? Dit zou het probleem moeten oplossen.”
Echter, de geïnstalleerde app is al de laatste versie 6.2.0 #201522 waardoor het er nog steeds staat. Bedoelen ze misschien een update die weldra in het verschiet ligt?
Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?
Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?
@HeidiE Dat kan zeker mailtje is net beantwoord.
Dag @rsca_rsca kun je ProximusPlus Support niet rechtstreeks terug contacteren?
@HeidiE Dat kan zeker mailtje is net beantwoord.
@HeidiE @tina.b
Er is net een update geweest van de app. Maar de ‘bestelling’ blijft echter aanwezig. Op 12/8 j.l. had ik ook naar de Support van ProximusPlus gestuurd.
hier zijn de problematische bestellingen ook nog aanwezig, ook gewoon via de website, dus ik betwijfel dat een app update het probleem kan oplossen
@tina.b
Zou dit nogmaals doorgegeven kunnen worden aan de desbetreffende dienst?
@tina.b
Het lijkt opgelost te zijn, want het staat er niet meer tussen bedankt!
@rsca_rsca Fijn om te horen dat het voor u in orde is gekomen.Groetjes,Joel.