Skip to main content

ik slaag er maar niet in mijn voicemail uit te zetten,

ik begrijp niet waarom proximus daar zo moeilijk over doet.
wat ik ook probeer alles stopt weer bij de proximus app die totaal niet werkt.

waarom is het bij proximus zo moeilijk om een echt persoon aan de lijn te krijgen? werkt daar niemand meer of hoe zit dat. 
chatten → geeft een chatbot die me naar proximus app stuurt
bellen naar 6000 → geeft een sms die me naar proximus app stuurt
bellen naar 0800 22 800 → een reeks keuzes die eindigt met een sms die me naar proximus app stuurt.

wakker worden proximus jullie app werkt niet dus zorg voor echte personen die jullie app herstelen of jullie geautomatiseerde helpdesk en chatbot voorziet van correcte info.

En kom nu niet af met de onzin dat de voicemail niet uit kan, mijn vorig nr was het ook uitgezet en er zijn nog genoeg mensen waar het uitgezet is dus het kan wel.

@claesen Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Is ingevuld nu


@claesen Dossier 51502941 is hiervoor overgemaakt aan de bevoegde dienst voor het uitzetten van de voicemail.Groetjes,Joel