Vraag

voicemail

  • 15 July 2023
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Hallo,

Ik heb 5 nummers op het bedrijf.

Ik ben beheerder als zaakvoerder voor alle duidelijkheid.

Ikzelf ben regelmatig in het buitenland en wens dan dat mijn voicemail geactiveerd is.

Ik heb nu al een gehele tijd problemen met het activeren van deze voicemail.

OP 4 van mijn nummers staat de aan/uit knop beschikbaar in de app.

Maar bij mijn nummer is deze knop verdwenen.

Vroeger lukte dit perfect maar sedert een klein jaar niet meer.

Ettelijke keren contact opgenomen met de klantendienst maar zonder succes.

Mij registreren op Proximus Enterprise is al even grote ramp. De registratiemail komt nooit binnen.

Ik wil enkel mijn voicemail activeren als ik in verlof ben en dar buiten geen voicemail. Simpel en goed

Kan er iemand mij helpen hoe dit kan geregeld geraken?

Van Proximus kom ik horendol.

THx


3 reacties

@kris d  PX medewerkers komen hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@kris d 

kan je aub in je forumprofiel het betrokken gsm nummer enz invullen?

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groetjes

Tina

Reputatie 6
Badge +2

Ik ben beheerder als zaakvoerder voor alle duidelijkheid.

***

Vroeger lukte dit perfect maar sedert een klein jaar niet meer.

Ettelijke keren contact opgenomen met de klantendienst maar zonder succes.

***

Van Proximus kom ik horendol.

 

Ben jij als zaakvoerder van een bedrijf altijd zo geduldig met al jouw leveranciers?

Als ik een supplier zou hebben waarmee ik al één jaar problemen heb, die niet opgelost geraken, dan stond die al lang niet meer op mijn leverancietslijst 🙄

Reageer