Beantwoord

Vervolledig je profiel

  • 4 October 2022
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Beste,

Op de website MyProximus staat er al een paar weken de melding “Vervolledig je profiel, Controleer je e-mail, Klik op de link in je registratie e-mail” Ik heb nooit geen email gekregen daarover en de melding krijg ik niet weg op de website.

Mvg,

David

icon

Beste antwoord door DaisyS 5 October 2022, 15:29

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Devotedscorpion Zie je je producten staan?

@DaisyS  Ja, al mijn producten staan op de site.

Reputatie 7
Badge +4

@Devotedscorpion Krijg je ook een melding in je MyProximus app? 

@DaisyS In de MyProximus app krijg ik daarover geen melding.

Reputatie 7
Badge +4

@Devotedscorpion Ik vermoed dat dit een bug is. In het systeem ziet het er allemaal uit zoals het hoort.

Reageer