Skip to main content

We verhuizen in april van de tweede verdieping naar het gelijkvloers van hetzelfde gebouw.  Ik heb geprobeerd om de verhuis te melden via MyProximus maar dat lukt niet. Het is onmogelijk om ons nieuw busnummer in te voeren. 

We willen ook  van pack veranderen. Nu hebben we Phone line en Internet Comfort. Op ons nieuw adres willen we Internet Start + Telephony+ TV. Kan dit via deze weg geregeld worden?

Vriendelijke groeten,

Carine

Wanneer je het nog niet hebt gedaan, best je gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent).
De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(in dit geval minstens je busnummer). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. 
De Proximus forummedewerkers kunnen dan direct aan de slag van zodra ze hier de draad opnemen.  


@Carine99  Dag Carine, ik heb je vraag gepost in een dossier52205986. Men zal de verhuis inleiden en je contacteren. Groetjes Luc


Reageer