Vraag

Verbruik op website MyProximus

  • 20 February 2018
  • 0 reacties
  • 72 Bekeken

Al 5 maanden is er een probleem met de website van my proximus met name met het verbruik. (Zie foto in bijlage) Hier krijg ik steeds de melding dat door een technisch probleem het verbruik niet getoond kan worden. Na verschillende keren te hebben gebeld krijg ik steeds mensen aan de lijn van het callcenter die mij zeggen eens via een andere browser te proberen. Dan word ik weer doorgestuurd naar de klantendienst want dit geval is niet voor de technische dienst? Hallo? Heeft proximus dan wel it’ers in dienst? Ik snap niet dat dit na zo’n lange tijd nog steeds niet is opgelost. En de keren dat ik gebeld heb, is er geen enkele slimmerik bij die dat doorgeeft aan de juiste persoon! Als ik dan achteraf steeds een mail krijg over tevredenheidsonderzoek, tja dan kan ik niet anders dan slechte beoordelingen geven, ook qua service. Want hoeveel keer heeft men mij al niet gezegd mij te zullen contacteren om te vragen of het ondertussen al is opgelost. Idd geen enkele keer dus.

0 reacties

Geen reactie

Reageer