Vraag

Truitje van favoriete voetbalploeg niet ontvangen

  • 5 November 2021
  • 6 reacties
  • 62 Bekeken

Op 3 september kreeg ik een mail dat ik een truitje van mijn favoriete ploeg heb gewonnen. Mijn antwoord werd binnen de juiste tijdspanne verstuurd. Ondertussen zijn we meer dan 2 maanden verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Na verschillende mails te hebben gestuurd naar enjoy@proximus.com kreeg ik nooit antwoord. Ook telefonisch werd er mij gezegd dat ik enkel contact kon opnemen via dat emailadres. Wat moet ik nu doen om meer info te krijgen i.v.m. mijn gewonnen geschenk?


This topic has been closed for comments

6 reacties

Gewoon de reactie van een Proximus forummedewerker afwachten.

Reputatie 7
Badge +3

@lidiake85 Noteer je jouw klantennummer in jouw profiel zodat we dit kunnen navragen? Laat iets weten zodra dit is gebeurd. Dank je wel. Groetjes, Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op

@AntonellaD Mijn klantennummer werd toegevoegd. Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +3

@lidiake85  Ik heb navraag gedaan. Zodra ik antwoord krijg, laat ik je iets weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@lidiake85 Je gaat een e-mail ontvangen met alle nodige info. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  Bedankt! Ik heb de e-mail ontvangen.