studio 100 go pass zegt dat ik geen abonnement heb

  • 19 July 2021
  • 6 reacties
  • 208 Bekeken

Als ik de studio 100 go app wil downloaden voor proximus-klanten zegt de app letterlijk: inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor studio 100 terwijl wij dit wél hebben.

Op onze televisie hebben wij studio 100 go, maar op smartphones en tablets niet


6 reacties

Ik heb net hetzelfde probleem, ik kan zowel op tv als op smartphones geen studio 100 go pass kijken 🤷‍♂️

Reputatie 7
Badge +3

@Anna-Linn 

idem als voor Lindsey

Graag je klantgegevens invullen indien verdere hulp gewenst is.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html

Krijgen we feedback of t gelukt is ?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groetjes

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lindsey1991 vul je op het profiel hier klantgegevens in voor nazicht? Dankjewel! Heidi

  • Newbie
  • 0 reacties

Als ik de studio 100 go app wil downloaden voor proximus-klanten zegt de app letterlijk: inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor studio 100 terwijl wij dit wél hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@Jento van der plaetsen 

heb je op ons forum gekeken voor meer info?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html

Indien het niet lukt: vul je in je forum profiel je klantgegevens in zodat we dit verder kunnen nakijken?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Lindsey1991 

kan je deze website eens raadplegen ? hier vind je veel info

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen-/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html

Indien er blijvende problemen zijn, mag je ons opnieuw contacteren en vragen we verder assistentie.

groeten

Tina

 

 

Reageer