Dag @Lindsey1991 vul je op het profiel hier klantgegevens in voor nazicht? Dankjewel! Heidi
@Lindsey1991
kan je deze website eens raadplegen ? hier vind je veel info
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen-/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html
Indien er blijvende problemen zijn, mag je ons opnieuw contacteren en vragen we verder assistentie.
groeten
Tina
Ik heb net hetzelfde probleem, ik kan zowel op tv als op smartphones geen studio 100 go pass kijken ♂️
@Anna-Linn
idem als voor Lindsey
Graag je klantgegevens invullen indien verdere hulp gewenst is.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html
Krijgen we feedback of t gelukt is ?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
En laat ons iets weten als t ingevuld is….
groetjes
Tina
Als ik de studio 100 go app wil downloaden voor proximus-klanten zegt de app letterlijk: inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor studio 100 terwijl wij dit wél hebben.
@Jento van der plaetsen
heb je op ons forum gekeken voor meer info?
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html
Indien het niet lukt: vul je in je forum profiel je klantgegevens in zodat we dit verder kunnen nakijken?
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
En laat ons iets weten als t ingevuld is….
groeten
Tina