studio 100 go pass zegt dat ik geen abonnement heb

  • 19 July 2021
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

Als ik de studio 100 go app wil downloaden voor proximus-klanten zegt de app letterlijk: inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor studio 100 terwijl wij dit wél hebben.

Op onze televisie hebben wij studio 100 go, maar op smartphones en tablets niet


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Lindsey1991 vul je op het profiel hier klantgegevens in voor nazicht? Dankjewel! Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Lindsey1991 

kan je deze website eens raadplegen ? hier vind je veel info

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen-/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html

Indien er blijvende problemen zijn, mag je ons opnieuw contacteren en vragen we verder assistentie.

groeten

Tina

 

 

Ik heb net hetzelfde probleem, ik kan zowel op tv als op smartphones geen studio 100 go pass kijken 🤷‍♂️

Reputatie 7
Badge +3

@Anna-Linn 

idem als voor Lindsey

Graag je klantgegevens invullen indien verdere hulp gewenst is.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html

Krijgen we feedback of t gelukt is ?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groetjes

Tina

  • Newbie
  • 0 reacties

Als ik de studio 100 go app wil downloaden voor proximus-klanten zegt de app letterlijk: inloggen mislukt. Je hebt geen geldig abonnement voor studio 100 terwijl wij dit wél hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@Jento van der plaetsen 

heb je op ons forum gekeken voor meer info?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_order/particulieren/support/televisie/pickx-gebruiken/tv-opties-en-abonnementen/studio-100-go-pass-bestellen-en-gebruiken.html

Indien het niet lukt: vul je in je forum profiel je klantgegevens in zodat we dit verder kunnen nakijken?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

groeten

Tina

Reageer