Ik krijg al lange tijd de melding, je kan geen nieuwe aanpassingen doorvoeren zolang je vorige aanvraag nog niet verwerkt is.
Ik wil pickx sports stopzetten alsook pickx+ welke voor een proefperiode werd geactiveerd maar nu helemaal niet meer kan terugvinden tussen de opties.
Eerder contact gehad via klachtenformulier ivm wifi booster welke bij installatie ongevraagd werd geïnstalleerd. Deze wordt sinds enkele maanden aangerekend, terwijl deze gratis zou zijn volgens de toenmalige installateur.
De woorden dat ik deze kan stopzetten vind ik niet voldoende. Er worden onterechte kosten in rekening gebracht voor een ongevraagde WiFi booster. Ik wil voorstellen deze kost terug te betalen en de booster gratis te maken. Of een installateur aan huis te sturen voor de installatie zonder wifi booster te vervolledigen. Uiteraard op kost van proximus. Dit zou maar een kleine moeite mogen zijn na alle problemen welke we ervaren met de decoder, de kijkervaring met synchronisatie beeld en geluid en ook met de app.
Mvg