Beantwoord

Stopzetten actieve opties

  • 3 March 2024
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ik krijg al lange tijd de melding, je kan geen nieuwe aanpassingen doorvoeren zolang je vorige aanvraag nog niet verwerkt is. 

Ik wil pickx sports stopzetten alsook pickx+ welke voor een proefperiode werd geactiveerd maar nu helemaal niet meer kan terugvinden tussen de opties. 

Eerder contact gehad via klachtenformulier ivm wifi booster welke bij installatie ongevraagd werd geïnstalleerd. Deze wordt sinds enkele maanden aangerekend, terwijl deze gratis zou zijn volgens de toenmalige installateur. 

De woorden dat ik deze kan stopzetten vind ik niet voldoende. Er worden onterechte kosten in rekening gebracht voor een ongevraagde WiFi booster. Ik wil voorstellen deze kost terug te betalen en de booster gratis te maken. Of een installateur aan huis te sturen voor de installatie zonder wifi booster te vervolledigen. Uiteraard op kost van proximus. Dit zou maar een kleine moeite mogen zijn na alle problemen welke we ervaren met de decoder, de kijkervaring met synchronisatie beeld en geluid en ook met de app. 

 

Mvg

 

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 3 March 2024, 00:14

Bekijk origineel

3 reacties

@Vjetaa 

Aangezien de PX moderatoren je pas maandag hiermee kunnen verder helpen, noteer je best in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet zou gebeurd zijn).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst, als er bijkomende info zou nodig zijn zullen de PX moderatoren je dit dan wel melden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
    Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Privé gegevens werden reeds aangevuld.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Vjetaa  Deze optie is opgezegd. je krijgt hier nog een bericht van wijziging van. Groetjes Luc

Reageer