Ik heb vorige maand sportpickx gekocht maar toen ik op de app kwam stond er geen tv aanbod beschikbaar. Ik zou graag sportpickx opzeggen maar vindt het ook niet in mijn MyProximus app kunnen jullie mij helpen of dit stopzetten.
account:
Ik heb vorige maand sportpickx gekocht maar toen ik op de app kwam stond er geen tv aanbod beschikbaar. Ik zou graag sportpickx opzeggen maar vindt het ook niet in mijn MyProximus app kunnen jullie mij helpen of dit stopzetten.
account:
excuses voor het ongemak
We kunnen dit nakijken/opzeggen als je forum profielgegevens zijn aangevuld
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten
vriendelijke groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.