Plots kan ik niet meer inloggen op my proximus krijg dan de mededeling reset uw wachtwoord voor nieuw mobiel nummer terwijl ik helemaal geen nieuw mobiel nummer heb resetten lukt ook niet want men zou een e-mail sturen maar er komt geen e-mail . Maar eigenlijk heb ik dus helemaal geen nood aan een nieuw wachtwoord om in my proximus in te loggen
Login of wachtwoord van MyProximus vergeten? | Proximus
NB: in sommige situaties wordt gevraagd om een nieuw wachtwoord in te stellen als het al te oud is maar ik weet niet of PX dit toepast!
Geen e-mail ontvangen ontvang wel normaal mijn mails dus dat is ok maar heb al ondervonden dat mails van het forum soms dagen later komen . Mijn e-mail adres is nog altijd hetzelfde dus daar kan het niet aan liggen Ook als ik wil resetten om een wachtwoord in te stellen sturen ze me een e-mail volgens de uitleg maar er komt niks. Begrijp er niks van want normaal gaf ik mijn e-mail adres in en mijn wachtwoord om naar my proximus te gaan en plots werkt dit niet meer en komt er een vraag over een nieuw gsm nummer , ik heb geen nieuw gsm nummer ook geen abonnement voor mijn gsm en herlaad gewoon telkens via pay & go
Niks ontvangen
Laat maar ik ontvang mijn mails waarom die van jullie niet doorkomen geen idee dus om meer problemen te vermijden laat ik het liever zo.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.