Vraag

Registratie privé account

  • 11 October 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Beste,

Mijn werkgever betaalt mijn gsm-abonnement. Hiervoor heb ik een account waartoe ik toegang heb.  Inmiddels heb ik ook een privénummer en wil beide accounts combineren in MyProximus zodat alles gegroepeerd staat. 

Om dit te realiseren heb ik alle info ontvangen.  

Een eerste stap is het registeren van een nieuw e-mailadres/wachtwoord voor je privéaccount.  Daar loopt het fout:

  • Inloggen met privémail: paswoord wordt niet herkend.  Nieuw paswoord aangevraagd --> Oeps er loopt iets fout!
  • Registeren: bericht dat het privémailadres reeds bestaat;  En inderdaad werd in het verleden aangemaakt.

Iemand een idee hoe ik via mijn privémailadres alsnog toegang kan hebben tot mijn privé-gegevens en deze dan te koppelen met mijn werkgegevens.

Alvast bedankt!

Maurine


This topic has been closed for comments

1 reactie

In afwachting van een reactie van een PX Moderator:

wat info: Beheerder, gebruiker of lid in MyProximus? | Proximus

Ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.