Beantwoord

Proximus Mail (h)erkent Skynet adres niet

  • 9 March 2018
  • 5 reacties
  • 588 Bekeken

Op nieuwe PC trachten Windows10 mail app te configureren voor Skynet adres, wat niet lukt.
Lijkt erop dat paswoord niet herkend wordt.
Bij poging om paswoord te wijzigen via MyProximus en de Proximus webmail, geeft het aanmeldscherm aan dat het Skynet adres niet zou bestaan...
CtrlC uit accountgegevens, CtrlV in aanmeldscherm en opnieuw zelfde melding.
Wat ging er fout? Hoe Paswoord wijzigen?
icon

Beste antwoord door LinosD 14 March 2018, 08:47

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Kan je via privé bericht je E-mail adres doorgeven? via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Kan je ook eens via http://webmail.proximus.be inloggen? om te zien of het wachtwoord in orde is?

Groeten,

Jean-Paul
Reputatie 6
Badge +4
[Bericht verwijderd]
Reputatie 7
Badge +4
Bovenstaande info best asap verwijderen
of paswoord asap veranderen is mss nog veiliger, vooraleer het iemand anders doet!! 😉
Reputatie 7
Badge +4
Daar lijkt inderdaad iets te zijn misgelopen. Ik heb het wachtwoord alvast gereset (bovenstaand wachtwoord is niet meer geldig). Ik bezorg je via privébericht het nieuwe wachtwoord.

Reageer