Proximus Cloud

  • 8 June 2021
  • 0 reacties
  • 13 Bekeken

Ondertussen al een 4-tal jaren zijn er constant problemen met ‘Proximus Cloud’ zowel op Windows 10, IPhone en en Android Gsm

Net zoals zovelen bewaar ik daar enorm veel data zoals foto’s, documenten en andere die ik niet kwijt wil en mag geraken.

zijn jullie als deels overheidsbedrijf niet beschaamd om zo’n slechte service te leveren 

als men belt naar jullie servicedeskmedewerkers is het al een helse job om iemand aan de lijn te krijgen die het begrip “Proximus Cloud” kennen 

 

En laat ons heel duidelijk zijn :

 

Dat ligt niet aan die arme service desk medewerkers die gigantische inspanningen doen om boze, ongelukkige gebruikers te helpen.

Dit ligt aan jullie, het grote bedrijf Proximus 

SHAME ON YOU

LOS HET OP OF STOP GEWOON MET DIE ZOGEZEGDE SERVICE

 

Een jarenlange, geduldige gebruiker

met de meeste hoogachting voor jullie service desk medewerkers 

MAAR niet langer voor het bedrijf PROXIMUS 

 

 

 

 

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer