Inderdaad en beetje per beetje worden we automatisch van Myproximus naar Proximus+ overgezet en hopelijk met niet al te veel bugs.
Niet meer aanmelden via 4G is al een gigantische aderlating.
Bij ons in de firma gaat dat over 100en simkaarten waarvan vroeger gemakkelijk verbruik & facturatie konden laten controleren en moeten nu alle arbeiders myproximus accounts gaan aanmaken waarvan ze de wachtwoorden gaan vergeten.. nog meer facturen die daarmee niet betaald worden, herinnringskosten, heractivatiekosten, klachten daarvoor uiteraard.
Dit is echt zoeen stap achteruit. verschrikkelijk.
Hoe kom je daarbij dat de Primus+ app niet werkt via 4G?
Op mijn smartphone gaat dat probleemloos.
En wachtwoorden? Ik werk met een duimafdruk die ik heb geactiveerd via itsme
(https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_sms/particulieren/support/klantenzone/myproximus/aanmelden-en-wachtwoord/inloggen-op-myproximus-met-je-gsm-nummer.html)