Vraag

Proximus Assistent 07.02.2022 Wachttijd van 8u44 tot 11u15 kopie van berichten …. En wachttijd loopt nog steeds !!!!

  • 7 February 2022
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Proximus Assistent 07.02.2022

Wachttijd van 8u44 tot 11u15 kopie van berichten …. En wachttijd loopt nog steeds !!!!

Goeiemorgen! Ik ben de virtuele assistent van Proximus 🤖 Stel me kort je vraag, en ik doe mijn best om je verder te helpen.08:44

Mijn vraag: het laatste nieuws voor een jaar betaald; hoe toch gebruik maken van gratis abonnement via my e-press09:19

 

Ik blijf bericht krijgen dat een collega mij zal verder helpen maar er gebeurt niets


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Hilde W kunnen wij je nog ergens mee van dienst zijn? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde W De gratis optie My e-Press zal je kunnen gebruiken na activatie en installatie van jouw pack. Groetjes, Antonella

Beste moderator,

Het antwoord op mijn vraag over My e-press heb ik ondertussen ook wel. I

k wil vooral de onredelijk lange wachttijd van 2.5 uur van de proximus-assistent aanklagen waarbij er ondertussen steeds gemeld werd dat er gezocht werd naar een collega om mij verder te helpen. Er is nooit een collega opgedoken en mijn vraag werd nooit beantwoord.

Graag een  verklaring voor deze onredelijk lange wachttijd zonder enig antwoord

Vriendelijke groet,

Hilde

Reputatie 7
Badge +3

@Hilde W  Op jouw klantnummer vind ik 1 chatinteractie terug op 04/02 in de namiddag begonnen om 13u05 en beëindigd om 14u. Buiten deze vind ik niets terug, dus hier moet iets mis zijn gegaan waarvoor mijn excuses. Bedankt voor jouw feedback. Ik bezorg deze aan de bevoegde dienst. Groetjes, Antonella

Reageer