Skip to main content

Hier ook al enkele dagen problemen met het versturen van emails via outlook met mijn skynet account.
Zondag was alles nog in orde maar gisteren blijven alle emails zitten in postvak uit.
Aan de instellingen is niet gewijzigd via webmail werkt alles prima

@Jurgen Geldhof 

Een beveiligde verificatie voor de uitgaande mailserver is ook nodig owv veiligheidsredenen en moeten login en paswoord ook voor die uitgaande server gebruikt worden.

In deze link vind je alle uitleg terug om je mailbox juist in te stellen.

Wie liever Skynet POP3 gebruikt voor het ontvangen van e-mails, gebruikt het volgende adres:
pop.proximus.be. Poort: 995


@Jurgen Geldhof Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het verder na. Als het werkt via de webmail dan zal het vermoedelijk wel aan de instellingen van het mail programma liggen.


@Jurgen Geldhof 

TBI: je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent)


Reageer